прийом замовлень на сайт цілодобово
По телефону замовлення в магазині BestMum можна оформити з 10 до 21, працюємо без вихідних
наші консультанти
- найбільш кваліфіковані (мають великий досвід у сфері одягу для вагітних та годування, майже безпомилково підберуть Ваш розмір та гардероб, якщо потрібно )))
-найтерпеливіші ) , тому чудово розуміють і приймають Вас такими, якими Ви є))
- завжди з гарним настроєм (щоб заряджати Вас позитивними емоціями)))
Ми цінуємо наших клієнтів, тому надаємо </em >
БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ ПО УКРАЇНІ
(за умови передоплати)< /p>
1. Терміни і спосіб доставки в ваш населений пункт узгоджуються з вами при підтвердженні замовлення.
2. Працюємо, в першу чергу, з новою поштою:
Адреса складів Нової Пошти
- у разі оплати товару при отриманні (накладеним платежем), перевізник включає   вартість доставки відправку грошей назад і 2% від суми замовлення за обробку платежу.
4. В середньому, доставка займає 1-3 дні і здійснюється до складу транспортної компанії.
5. Можливе відправлення іншими транспортними компаніями (за домовленістю)
У нашому магазині працюють такі форми оплати:
— Готівкою кур'єру при доставці товару (м. Київ)</ span>
--- Оплата на карту ПриватБанку
На вказаний Вами номер телефону надсилаються реквізити для оплати.
— Накладений платіж при відправленні кур'єрськими службами
2. Якщо на момент повернення аналогічного товару немає в наявності, Ви можете придбати інший товар з перерахунком вартості або повернути товар і отримати назад гроші (вартість доставки при цьому не повертається). >
3. Обмін і повернення товару здійснюється тільки в випадку, якщо товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, етикетки, ярлики.
4. Білизна та колготки обміну та поверненню не підлягають згідно з Постановою КМУ від 19.03.1994р. №172.
5. При виявленні в товари виробничого браку, Ви маєте право обміняти товар на аналогічний за наявності такого на складі або оформити повернення.
- Для цього Вам необхідно повідомити нам про виробничий брак протягом 2-х днів після отримання замовлення.
- Обмін бракованого товару проводиться за стандартною схемою доставки товару (послуги доставки оплачує магазин)
6. У разі обміну або повернення товару з будь-якої причини браку
ВСІ ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ ОПЛАЧУЄ ПОКУПЦЯ</ span>
7. Ви можете задати нам питання щодо повернення товарів або звернутися з скаргою використовуючи форму зворотного зв'язку в розділі «Контакти».